+700 000 zadowoleni klienci, Zaprojektowano w Szwajcarii, wykonano z MIŁOŚĆ

CZARNY PIĄTEK!! -25% zniżki SPRZEDAŻ SPRZEDAŻ SPRZEDAŻ Ponad 700 000 zadowolonych klientów, Zaprojektowano w Szwajcarii, wykonano z MIŁOŚĆ!

*Wyrazić Wysyłka ze Szwajcarii Złożone do godziny 18:00 - wysłane tego samego dnia

Ten Jakosc włosów  można wyczuć ręką – oznaka czystości i doskonałości tych włosów.

Twój Koszyk

Twój koszyk jest obecnie pusty.

Sprawdź te kolekcje.

ZŁY KOLOR/ZŁY PRODUKT

 

Prawo powrotu 

Polityka zwrotów
Wszystkie z nich znajdziesz tutaj Rubin Extensions® zakupione przedmioty w ciągu 14 dni Zwrot po otrzymaniu.

Warunki:

  • Artykuły muszą nienoszone, nieużywane i w oryginalnym opakowaniu zostać zwróconym.

  • Ze względów higienicznych nie ma możliwości zwrotu otwartych lub zużytych przedłużek włosów.

  • Produkty wadliwe lub dostarczone nieprawidłowo podlegają oczywiście pełnemu zwrotowi kosztów.

Giełda:
Akceptujemy również giełda w stosunku do innych kolorów lub długości, pod warunkiem, że produkty nie są noszone.

Koszty wysyłki zwrotnej:
Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

Refundacja:
Zwrot zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni. dni Zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany za pomocą pierwotnie użytej metody płatności po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu.

 Z przyjemnością pomożemy Ci wybrać kolor. Wystarczy, że prześlesz nam zdjęcie swoich włosów lub wybranego koloru e-mailem. service@rubin-extensions.com lub przez WhatsApp

 

Tutaj znajdziesz wszystkie niezbędne informacje

 

Zwrot ze Szwajcarii

 

Szwajcarski formularz zwrotu

 

Formularz zwrotu Szwajcaria

 


🇬🇧 Polityka zwrotów (angielski)

Polityka zwrotów
Możesz zwrócić dowolny zakupiony u nas przedmiot Rubin Extensions® w 14 dni odbioru.

Warunki:

  • Elementy muszą być nieużywane, nienoszone i w oryginalnym opakowaniu.

  • Ze względów higienicznych, rozpuszczone lub noszone włosy Przedłużane Włosy 100% Naturalne Dziewicze nie podlega zwrotowi.

  • Oczywiście, za produkty wadliwe lub dostarczone nieprawidłowo zostanie zwrócona cała kwota.

Wymiany:
Akceptujemy również wymiany w przypadku innych kolorów lub długości, pod warunkiem, że artykuły są nieużywane.

Koszty zwrotu:
Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa klient.

Zwroty:
Zwroty zostaną zrealizowane w ciągu 14 dni dni po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu, przy użyciu pierwotnej metody płatności.

 

USKARŻANIE SIĘ

Reklamacje należy zgłaszać z wyprzedzeniem drogą mailową, podając szczegółowy opis wady wraz ze zdjęciami. service@rubin-extensions.com Zwroty będą ogłaszane z wyprzedzeniem. Zwroty wymagają uprzedniej zgody Rubin of Switzerland AG. Produkt zostanie następnie dokładnie przeanalizowany i sprawdzony pod kątem wad. Proces ten może potrwać do dwóch tygodni. Po podjęciu decyzji dotyczącej produktu skontaktujemy się z Tobą. Reklamacje można składać w ciągu 14 dni od daty zamówienia.
Ze względów higienicznych nie przyjmujemy zwrotów, jeśli plomby są zerwane lub opakowanie wewnętrzne nie jest w oryginalnym stanie.