ZWROTY I WYMIANY
ZŁY KOLOR/ZŁY PRODUKT
Prawo powrotu
Polityka zwrotów
Wszystkie z nich znajdziesz tutaj Rubin Extensions® zakupione przedmioty w ciągu 14 dni Zwrot po otrzymaniu.
Warunki:
-
Artykuły muszą nienoszone, nieużywane i w oryginalnym opakowaniu zostać zwróconym.
-
Ze względów higienicznych nie ma możliwości zwrotu otwartych lub zużytych przedłużek włosów.
-
Produkty wadliwe lub dostarczone nieprawidłowo podlegają oczywiście pełnemu zwrotowi kosztów.
Giełda:
Akceptujemy również giełda w stosunku do innych kolorów lub długości, pod warunkiem, że produkty nie są noszone.
Koszty wysyłki zwrotnej:
Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.
Refundacja:
Zwrot zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni. dni Zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany za pomocą pierwotnie użytej metody płatności po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu.
Z przyjemnością pomożemy Ci wybrać kolor. Wystarczy, że prześlesz nam zdjęcie swoich włosów lub wybranego koloru e-mailem. service@rubin-extensions.com lub przez WhatsApp
Tutaj znajdziesz wszystkie niezbędne informacje
🇬🇧 Polityka zwrotów (angielski)
Polityka zwrotów
Możesz zwrócić dowolny zakupiony u nas przedmiot Rubin Extensions® w 14 dni odbioru.
Warunki:
-
Elementy muszą być nieużywane, nienoszone i w oryginalnym opakowaniu.
-
Ze względów higienicznych, rozpuszczone lub noszone włosy Przedłużane Włosy 100% Naturalne Dziewicze nie podlega zwrotowi.
-
Oczywiście, za produkty wadliwe lub dostarczone nieprawidłowo zostanie zwrócona cała kwota.
Wymiany:
Akceptujemy również wymiany w przypadku innych kolorów lub długości, pod warunkiem, że artykuły są nieużywane.
Koszty zwrotu:
Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa klient.
Zwroty:
Zwroty zostaną zrealizowane w ciągu 14 dni dni po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu, przy użyciu pierwotnej metody płatności.
USKARŻANIE SIĘ
Reklamacje należy zgłaszać z wyprzedzeniem drogą mailową, podając szczegółowy opis wady wraz ze zdjęciami. service@rubin-extensions.com Zwroty będą ogłaszane z wyprzedzeniem. Zwroty wymagają uprzedniej zgody Rubin of Switzerland AG. Produkt zostanie następnie dokładnie przeanalizowany i sprawdzony pod kątem wad. Proces ten może potrwać do dwóch tygodni. Po podjęciu decyzji dotyczącej produktu skontaktujemy się z Tobą. Reklamacje można składać w ciągu 14 dni od daty zamówienia.
Ze względów higienicznych nie przyjmujemy zwrotów, jeśli plomby są zerwane lub opakowanie wewnętrzne nie jest w oryginalnym stanie.
(FR)
France
Germany
Austria
Poland
United States
Australia